Gratis webinar volgen op 23 mei | ‘Een geoliede hersteldienst’

Onderhoud - Dienst na verkoop

Vakkundig werken

Serviceopdrachten optimaal stroomlijnen omvat tal van aspecten. Al snel wordt een eenvoudige werkopdracht een verliespost omdat er altijd wel wat mis loopt. De klant is gevoelig aan wat fout gaat en dat willen we vermijden. Hoe beheerst u dit alles in één softwareoplossing bij bouw- en installatiebedrijven of professionals in onderhoud en dienst na verkoop? In het 30′ durende webinar krijgt u vat op contractbeheer, digitale  werkopdrachten, .. tot en met correcte facturen.

Aansluitend op het artikel van 7 maart: ‘Meerjarige onderhoudscontracten hebben de toekomst in de bouw’ brengt Astena op 23 mei een webinar rond serviceopdrachten.

inschrijven2

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s